סיפורים מחוץ לכיתה – מה קורה במסדרון?
אנו מכירים את הבריאות באמצעות המחלה, את הטוב באמצעות הרע, ואת השובע באמצעות הרעב. הרקליטוס
היתכן שנכיר את הכיתות באמצעות המסדרון?
אלוהים יודע מה מתרחש מעבר לדלת הכתה – מה קורה שם??
המשימה: הפקת סרטון באמצעות דליית חמרים מהשטח
הנחיות ליצירת הסרטון:
- אספו חומרים חזותיים וקוליים, בווידאו, מזירת הצילומים. אפשר גם שיחה קצרה או שתיים עם עובר.ת אורח במקום.
- עליכן ליצור סיפור מאותה זירת התרחשות: מהו המקום הזה? מה חשיבותו? וכו'.
- זה יהייה הסיפור שלכן על המקום הזה ולא בהכרח עמדה רשמית של המכללה.
- הוסיפו לסרטון שלכן דוגמה רפלקטיבית קצרה המסבירה על איסוף וארגון החמרים להכנת הסרטון.
- הוסיפו לסרטון דף פתיחה או דף סיום בו רשומים שם הסרטון, שמות הסטודנטיות המפיקות, +תודות לדוברים (אם היו)
- היו יצירתיים ואל תסריטו את עצמכם סתם מדברים. נסו לשלב ביקורת או הומור בסרטון.
- את הסרטון יש להעלות ליוטיוב (במצב לא רשום) ולשלוח קישור למנחי הקורס.
- התחלה וסיום הסרטון – במסגרת השיעור
מחוון להערכת הסרטון
קריטריונים להערכה | ניקוד | |
1 | הסרטון מביא לידי ביטוי את מקום באופן עשיר: דוממים, דמויות, מצבים. | 25 |
2 | בסרטון מופיעה השאלה שבכותרת המסמך, בגיבוי הסבר/מחשבה של היוצרים בצורת פסקה דבורה (קריינות), או שתיים, על מהות המקום | 20 |
3 | בסרטון יש דוגמה למקום אחר מקביל, או הפוך – שונה לרעיון שבשאלת הכותרת | 20 |
4 | רפלקטיביות מסויימת, ביקורת ו/או והומור | 20 |
5 | הסרטון כולל את שמות הסטודנטים שיצרו אותו | 5 |
6 | לסרטון יש שם שלא כולל את הכותרת של המסמך הזה | 10 |
100 |
15.3.2022 – פורים