חינוך ורב תרבותיות 2022 שעור 2

סיפורים מחוץ לכיתה – מה קורה במסדרון?

 אנו מכירים את הבריאות באמצעות המחלה, את הטוב באמצעות הרע, ואת השובע באמצעות הרעב.   הרקליטוס 

היתכן שנכיר את הכיתות באמצעות המסדרון?

אלוהים יודע מה מתרחש מעבר לדלת הכתה – מה קורה שם??

המשימה: הפקת סרטון באמצעות דליית חמרים מהשטח

הנחיות ליצירת הסרטון:

  1. אספו חומרים חזותיים וקוליים, בווידאו, מזירת הצילומים. אפשר גם שיחה קצרה או שתיים עם עובר.ת אורח במקום.
  2. עליכן ליצור סיפור מאותה זירת התרחשות: מהו המקום הזה? מה חשיבותו? וכו'.
  3. זה יהייה הסיפור שלכן על המקום הזה ולא בהכרח עמדה רשמית של המכללה.
  4. הוסיפו לסרטון שלכן דוגמה רפלקטיבית קצרה המסבירה על איסוף וארגון החמרים להכנת הסרטון.
  5. הוסיפו לסרטון דף פתיחה או דף סיום בו רשומים שם הסרטון, שמות הסטודנטיות המפיקות,  +תודות לדוברים (אם היו)
  6. היו יצירתיים ואל תסריטו את עצמכם סתם מדברים. נסו לשלב ביקורת או הומור בסרטון.
  7. את הסרטון יש להעלות ליוטיוב  (במצב לא רשום) ולשלוח קישור למנחי הקורס.
  8. התחלה וסיום הסרטון – במסגרת השיעור

מחוון להערכת הסרטון

 קריטריונים להערכהניקוד
1הסרטון מביא לידי ביטוי את מקום באופן עשיר: דוממים, דמויות, מצבים.25
2בסרטון מופיעה השאלה שבכותרת המסמך, בגיבוי הסבר/מחשבה של היוצרים בצורת פסקה דבורה (קריינות), או שתיים, על מהות המקום20
3בסרטון יש דוגמה למקום אחר מקביל, או הפוך – שונה לרעיון שבשאלת הכותרת20
4רפלקטיביות מסויימת, ביקורת ו/או והומור20
5הסרטון כולל את שמות הסטודנטים שיצרו אותו5
6לסרטון יש שם שלא כולל את הכותרת של המסמך הזה10
  100

15.3.2022 – פורים